W związku z dużym zainteresowaniem mieszkańców wymianą pieca węglowego na piec gazowy, pellet bądź paliwo stałe, Miasto Jasło informuje, iż przedłużony został termin składania wniosków do 30 kwietnia.
Mieszkańcy mogą aplikować zarówno o demontaż i likwidację dotychczasowego pieca, instalację nowego kotła oraz przebudowę, montaż niezbędnej wewnętrznej instalacji CO i CWU. Wysokość dofinansowania wyniesie do 70% kosztów kwalifikowanych.
O wymianę pieca mogą wnioskować osoby, które są właścicielami budynku mieszkalnego znajdującego się na terenie Jasła. Wymiana pieca może nastąpić tylko, przy jednoczesnej likwidacji starego pieca na paliwo stałe.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru wniosków, zasady uczestnictwa w projekcie, w tym formularze wniosku, można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Miasta w Jaśle pod linkiem: https://um.jaslo.pl/pl/ogloszenie-burmistrza-miasta-jasla-dotyczace-wymiany-kotlow/ Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.13 448-63-84 w godzinach 7.15 –15.15.
Wnioski na wymianę starych pieców (do odebrania również w informacji UMJ), można składać do Urzędu Miasta w Jaśle (Kancelaria, pokój 19) lub przesłać drogą elektroniczną na adres urzad@um.jaslo.pl do 30 kwietnia 2018 r.
Montaż kotłów w domach prywatnych nastąpi wyłącznie w przypadku otrzymania przez Miasto Jasło dofinansowania ze środków RPO WP na lata 2014-2020. Oś priorytetowa III. Czysta energia, Działanie 3.3 Poprawa jakości powietrza. Decyzja w sprawie dofinasowania podjęta zostanie w I kwartale 2019 r. Realizacja projektu, w przypadku otrzymania dofinasowania, planowana jest w latach 2019/2020.
Urząd Miasta w Jaśle