Dobrze zaplanowana i przeprowadzona strategia marketingowa to obecnie nieodłączny element skutecznej promocji. Nie jest ona związana wyłącznie z firmami pragnącymi wypuścić nowy produkt na rynek – w równym stopniu dotyczy także samorządów. Ważne jest, aby osoby odpowiedzialne za marketing miejsc nieustannie poszerzały wiedzę, wykorzystywały nowe technologie i efektywnie przedstawiały największe atuty swojego regionu.
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach od 2011 roku pomaga stawiać czoła wyzwaniom, z którymi na co dzień mierzą się marketingowcy. Skierowany jest nie tylko do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, ale także prezesów i pracowników firm branżowych zajmujących się promocją, marketingiem terytorialnym i tworzeniem kampanii wizerunkowych. Tegoroczna, VIII edycja odbędzie się w dniach 25-26 października w Rzeszowie. Wydarzenie poświęcone zostanie zasadom prowadzenia skutecznej kampanii promocyjnej miasta i regionu. W trakcie kongresu prelegenci omówią najważniejsze czynniki wpływające na wizerunek miejsc oraz przedstawią pomysły pozwalające zwiększyć atrakcyjność regionu. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować.
– Innowacyjność w prowadzeniu kampanii marketingowej jest kluczem do sukcesu nie tylko prywatnych firm, ale również jednostek samorządu terytorialnego. Kongres daje możliwość poznania sposobów skutecznego marketingu, tworzenia koncepcji i wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań przy promocji miast i regionów – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes Exacto oraz współautor książki „Relacje z mediami w samorządach”.
Nadrzędnym celem kongresu jest dzielenie się wiedzą, przedstawianie najnowszych trendów w marketingu i komunikacji oraz prezentacje strategii marketingowych, których wdrożenie przyniosło sukces. Wśród prelegentów poprzednich edycji kongresu, obok specjalistów od marketingu i PR, występują przedstawiciele władzy samorządowej, którzy prezentują kampanie marketingu miejsc wdrożone w ich regionach. Oprócz prelekcji, uczestnicy wezmą udział w warsztatach, które odbędą się w drugim dniu kongresu i skupią się na sposobach mierzenia efektów kampanii wizerunkowych.
Kongres rokrocznie cieszy się dużą frekwencją, gromadząc około 150 osób związanych z marketingiem oraz zarządzaniem jednostkami samorządu terytorialnego. Inicjatywa podjęta przez organizatorów daje szansę na zdobycie i poszerzenie wiedzy niezbędnej do prowadzenia skuteczniej kampanii. Aby zostać uczestnikiem Kongresu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.podkarpackie.org.pl/regulamin-kongresu/. Więcej informacji o kongresie i ubiegłorocznych edycjach można znaleźć na stronie http://www.podkarpackie.org.pl/
***
Dane osoby do kontaktu:
dr hab. Dariusz Tworzydło,
Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.
tel.: 602 44 55 96
dariusz@tworzydlo.pl
***
Informacje dodatkowe: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o innowacyjnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na ten temat: http://www.podkarpackie.org.pl
Organizatorem Kongresu jest Exacto Sp. z o.o. Partnerami strategicznymi są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.
Partnerami Kongresu są: Ideo, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Logito oraz Restauracja Radość.