28 sierpnia 2014 r. o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Jaśle, Rynek 18, III p., odbędzie się LVII Sesja Rady Powiatu w Jaśle, z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Wprowadzenie ewentualnych zmian do porządku obrad.
5. Wybór Komisji Wnioskowej.
6. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmiany uchwały budżetowej Powiatu Jasielskiego na 2014 r.
b) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Pow. Jas. na lata 2011 – 2020.
c) powołania przedstawicieli Rady Powiatu w skład Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
d) rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora PZD w Jaśle.
e) wyrażenia zgody na nabycie na rzecz Powiatu Jasielskiego prawa własności nieruchomości położonej w miejscowości Krempna.
f) wyrażenia zgody na nabycie na rzecz Powiatu Jasielskiego prawa własności nieruchomości położonej w miejscowości Krempna.
g) wyrażenia zgody na nabycie na rzecz Powiatu Jasielskiego prawa własności nieruchomości położonej w miejscowości Krempna.
h) wyrażenia zgody na nabycie na rzecz Powiatu Jasielskiego prawa własności nieruchomości położonej w miejscowości Krempna.
i) zmiany Uchwały Nr XXXIX/271/2013 Rady Powiatu w Jaśle z dnia 26.04.2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy użyczenia nieruchomości będących własnością Powiatu Jasielskiego położonych w Trzcinicy.
j) powierzenia Gminie Skołyszyn realizacji zadania pod nazwą „Budowa ciągu pieszo – rowerowego wraz z odwodnieniem jezdni w ciągu drogi powiatowej Nr 1830R Lipnica Górna – Lisów – Skołyszyn w miejscowości Skołyszyn”
k) ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólonodostępnych w 2014 roku, działających na terenie Powiatu Jasielskiego.
l) oceny działalności Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.
7. Informacja Zarządu na temat naboru do szkół ponadgimnazjalnych.
8. Informacja Zarządu Powiatu z wykonania budżetu powiatu za I półrocze 2014 r.
9. Informacja o stanie rolnictwa w Powiecie Jasielskim.
10.Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu oraz prac Zarządu w okresie międzysesyjnym.
11.Interpelacje.
12.Wnioski i zapytania radnych.
13.Sprawy różne.
14.Zamknięcie obrad.